Wednesday 16 November 2011

kEnangan tErindah...

                               15.11.2011..hah..mood aku aqi tu xbpa nk elok..sbb aku qasa bsalah kat promoter aku neyh..sorry la promoter xblh nk tlong simpn fair..hehehhee...so sorry..hehe..lg satu..aku qasa sedih sgt2.sbb nnty msti aku rindu ngn ampa suma.yew la.walaupun sat ja aku da kat situ..tp bnyk kenagn pahit and best kat situ bsama ampa suma..huhuhu...nthen bln neyh happy sgt2..sbb ada someone dah happy kan aku..dan blh buat aku ketawa mcm dulu..yg pling happy serba sedikit aku dah blh forget C dya..ALHAMDULILAH..bnyak kengn aku kat tempt keja..urmm..aku harap kalo ALLAH msh mngizin kn aku brada di muka bumi ni..insyallh kita berjmpa lg ya sahabat suma..waaaaaaaaaa...sedih nk tinggai kalian...apa2 pown happy always...

                             around pkoi 11.15 mlm..tyme aq dah abis keja..huhuhu..kira last day aku keja..huhuhu...dyaorg suruh aku tnggu depa suma dekat parking moto..hah..air mata mcm mau kuaq ja..tp sabaq ja..aku xnk diorang qasa sedih gak..tnpa aq sedar rupa2nya depa ada plan nk kena kan aq..huhu..cecece..cononya la..depa nak salam2 ngn aku..tiba2 depa baling tepung kat muka aku..huhhh..terkejut+terharu...xsangka depa nk pelan mcm tuu kowt..waaaaaaaaaaaaaaa...aq sudah jd hantu tepung..yg dirancang oleh mereka...sahabat aku yg paling hott..waaaa..kenangan yg bikin aku ngat sampi mati..huhuhu...terbaikk oooo..fuhhh.kngan neyh la yg paling bestt..yg paling best lg..depa kasi aku prasent oo..depa wat suma neyh sbb depa nak aku teringat depa selalu..kalo depa xplan mcm neyh pown..aku tetap ngat depa suma..huhuh..terharu sekali lagi..hehhehe(nak simpan kat anak cucu aku la)..hahhahahh...apa2 pown thankz ya sahabat suma..love u all.

                                   


                              
             "inilah wajahku yang dikatakn tepung hantu..hahhaha..best ooo...kenagan aku bersama mereka....aku xkan pnah lupa korang suma..terbaikk ooo..."




p/s:walau apa2 pown setiap pertemuan mesti ada perpisan..so..senyumlah sentiasa..

No comments:

Post a Comment