Friday 23 December 2011

Dunia bAru..




           Alhamdulilh..akhirnya,,aku telah brjaya ke dunia baru ku..hehhe..bestt owwhh..skrg lehh arkk happy..nnty bila dah strt class..mampuss ler..urmm..huh..sabaq2..hendak seribu daya xhendak seribu dalih..hahhahahah..lagu tuhh plak ann..hhehe..moga2 bhgianya aku di sana..DNIA BARU..hehhe..hah..aku dpt kwn sbilik aku..okey la..bdk johoq..huh..bila aku ckp ja..aku pnya kwn tuh xbpa nk fhm..haha..trpksa la ckp bhasa buku..hehehh..
           
                                       a'aa..dlm mnggu neyh saja..bnyk cermh la dari pnsyrah..urmm.pg2 dah ngntokk..hahah...trlentok jgk la kat krsi tuhh..slmat xkena tqur..tdk malu a'aa...hhahaha...dlm mnngu neyh ja..aku dah kena orentasi 3haqi bgaikn 3 tahun der..huhh.sruis aku ckp..mcm bdk2 kowt..hadoiii..tension gila2 kowt..urmm..apa2 pown alhmdulilh dah abis suma..mnnggu depan strt stady dah la...apa2 pown good luckk...(untk diri aku jgk..hhehehe)..hhaha..sengal kan??heheh...

                  Urmm..aku hope aku blh bjaya arkk dlm dunia baru aku ni..ingatkn pada diri..belajar..bukan cari cinta..ada faham??niat aku adlh nk beljar..bkn untuk suka2..bercinta bagai nk rak..apa2 jew la.huuhu..okey2..hope aku blh berjaya!!!!!!!!!!!chayok2..do the best among the best!!
                       


p/s:hope aku BERJAYA..!!!!!

No comments:

Post a Comment