Saturday 14 January 2012

sEtelah Aku SerahkAn Segalanya




 Di saat aku sedia menerima cintamu..
 Fahamilah aku sedang menyerahkan seluruh hatiku ..
 Dengan harapan agar hatiku dan hatimu berpadu..
 Dan terpateri indah dalam mahligai kalbu

      Disaat aku memikirkan kamu di ruang minda..
      Fahamilah aku sedang memikirkan masa depan kita..
      Dengan harapan impian kita akan terlaksana..
      Bersama doa restu teman-teman dan keluarga

  Di saat kau mula jauh..
 Aku tahu ada yang tidak kena..
 Ternyata kebimbanganku terselah jua..
  Kamu terpesona dengan keanggunannya

     Di saat-saat perpisahan kita..
     Aku terima segalanya dengan redha.
     Dia yang kau pilih memang tiada celanya..
     Dalam kepahitan, aku tersenyum jua..

  Segalanya terletak ditanganmu…
  Bahagia adalah pilihan..
  Dan pilihanmu adalah dirinya..

  Jangan pernah mengingati aku..
 Telah kurelakan yang indah dalam hatimu..
  sejujurnya Aku telah rela kAn engkau dari hidupku!   jangan pernah muncul dalam hidupku!!


mood:sgalanya telah kuterima seadnya!!AMINN YA ROBAL'ALAMIN..

No comments:

Post a Comment